.................

Igår var de över 100 läsare och typ 6 kommentarer på sin höjd hallå skriv ngt när du ändå e inne=) roligt o läsa ju=)
Sitter nu o väntar på Emelie som ska komma o Fika men maten e klar typ samtidigt som hon kommer och då ska ja fan trycka i henne lite=)hehe....tycker du äter dåligt me husmanskost lille E=) Blir fiskgratäng me potatt=) gggöööttttt.............
mmmmm....längtar de luktar så gott.. Hade finbesök av L och M idag=) Alice lika sur o vrång som vanligt börjar tro att hon vill en himla massa men de tar emot för hon kan inte allt...sen att man skiter i att sova middag gör ju inte saken bättre menmen... Ja jag kanske gnäller mkt på mitt lilla älskade barn ibland men ja älskar henne över allt allafall..man måste få säga hur man känner ibland... o just nu e ALLT jobbigt ja e trött o mår illa för grav... hungrig konstant (har inte gått upp 1 gram än)=) som tur e =) så ja får äta ...
Lämnade blodprov idag för o se om mina gallbesvär har påverkat levern...Imorrn ska ja till läkare o Kolla va som gör att ja hela tiden både denna o förra grav hade så ont i magen?????????? Inte kul o gå runt o ha ont hela tiden....ne nu ska ja skala potatterna så ja får mat sen=) ha de

Kommentarer
Postat av: petra

jag tycker inte att du gnäller så mycket..

det är bra att man skriver som det är..





Men 100 besökare..uj hur lyckades du med det?

jag får vara glad om jag har 32..haha

2009-03-04 @ 15:17:24
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Virreh

Klart man får gnälla =) gör även jag med.. hehe.. Inte kul att du ska ha så ont i magen .. Hoppas det blir bättre..

2009-03-04 @ 15:54:32
Postat av: therese

såg hur mycket klockan var nu när jag tänkte ringa till dig så...jag skiter nog i det men jag tänkte höra om du ska till öppna förskolan imorrn? Emma o jag ska gå dit med våra små :) skulle va kul om du o Alice oxå kom :) Kram på dig gumman

2009-03-04 @ 23:03:06
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0