hahahha....

Har haft en underbar dag=) började me att fika o leka hos Linda o Mirran=) goa ungar Alice kramade mirran när vi kom o sen krama hon mer sen lekte de sen slogs de hahaha.... åkte hem till älsklingen o han o mor hans skulle till farbror Stefan så de åkte till öret me sprallan=)

Själv hade ja min underbara vän o vårt kommande barns gudmor här.=) vi åkte ut till kusin Jocke i skogen o fika o hade trevligt. Styrde kosan hemåt efter att ja släppt av Emsan hemma hos henne o bara vilade o glös på TV tills de va dags att hämta hem lillfis o Robban=) Min nya chef ringde idag o gud vilken trevlig människa... shit va ja hoppas ja får jobba för dem ett par ggr /månad även när bebben kommit skulle ju va guld att dryga ut kassan o även spara dagar så man kan va hemma länge me sina småliv=)
Skönt att ha en ensamdag ibland men ack så mkt ja saknar min lilla spralla när hon inte e här...så go när vi skulle säga heldå till farmor hahhaa...hhheeeeeejjjjj da sa hon innan hon tog mammas hand för o knata ner för trappan=) mammas snutta...älskar dig mitt hjärtegull.....Du får mitt hjärta att svämma över även om ja blir lite trött på dig bortemellan=) puss ungen min=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0