Alltså....

Kolla som vanligt på unga mödrar tidigare ikväll... Stella en mamma på typ 16 år AAAAAAAAHHHHHHH ja blir så arg hon tycker att mormor till hennes son ska hämta o lämna på dagis medans hon sitter hemma o glor på TV...sen ska mormor byta blöjor på han hon ska handla hem allt me barnet på armen..ne fy fan säger ja...visst de kanske e lättast för mormor som har bil att ta dagis men va fan de kunde hon tänkt på innan hon skaffa barn så tidigt.... Visst min mamma byter Alice blöja om hon bajsat nu när ja mår illa men inte hade ja skitit i de om ingen kunde hjälpa mig då hhade jha gått in gjort de ja ska me A sen hade ja fått torka mina spyor ((Ja jag mår ssåå illa)).Nej skaffa inte barn om du inte kan ta hand om dem... fy fan säger ja

En liten grej=)
Jag är
Mamma
Jag gillar Musik o min familj
Jag äter God mat
Jag säger ja Till kaffe=)
Jag ger mig sällan in i Saker ja inte klarar av
Jag är duktig på Att prata
Jag stör mig på Mycket...
Jag läser Vi föräldrar
Jag är vackrast När ja sover
Jag skrattar Massor
Jag är en typisk Svensson
Jag har aldrig Kommit sent tror ja=)..
Jag är lycklig När ja mår bra
Jag trivs inte När ingen har tid me mig
Jag är dålig på Att ljuga
Jag är rädd för Mörkret o tystnaden
Jag älskar Alice bebben o Robban
Jag uppskattar Ärlighet
Jag tror på MKT=)

hitta den o nu utmanar ja
Therese
Emelie
Elin



Kommentarer
Postat av: malin

Jag såg också det där, fy fan!! Så jävla förbannad man blev alltså, helt sjukt att hon inte ens kan ta hand om sitt eget barn.

2009-03-05 @ 16:33:06
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Är det mig Elin du utmanar eller nån annan? :)

Jaa jag stör mig också på henne i Unga mödrar, jävla skitunge är hon!

2009-03-05 @ 20:25:24
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0