Kalas

Började dagen me en kaffe o lite lek hos T me familj lilla Amelia har blivit så stor på bara ngra veckor... shit va fort de går... Åkte hem o käkade lite trodde Alice skulle sova middag men icke... Åkte sen vidare till emelie som imorrn blir 23 hon bjöd på smörgåstårta o kramkalas me Alice hehehe.... Tror Alice har en stor favvo hahahah.... jobbigt läge emelie=)
Skitgott va de trodde inte Emelie kunde åstakomma detta hahaha skoja bara klart du kan=) Tack alla som förgyllt min dag nu sover lillafisen=) hon va ssssååå trött... själv ska ja bada sen sova ja oxå=) Onsdag ska vi kolla större lägenhet=) ska bli skojsigt=)

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag sa ju att jag kan =) O så vitt jag vet så har ingen blivit sjuk än, haha... Bland de små liven så är ju alice min favvo också, så det är bara mysigt med kramkalas =) Hon är ju så go =)

2009-03-23 @ 11:29:45
URL: http://emeliepalmevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0