.....måste man ha rubrik???

Igår jobba ja i Filipstad..blä vilken otrevlig gubbe ja mötte när ja klev in genom dörrarna... De första han gör e att fråga om man får ha svart nagellack...ja visst sa jag . jag har ju för fan gummihandskar på mig jag står fan inte o tar i mat som ja ska bjuda på me bara fingrarna inte...skulle själv aldrig äta nt som ngn bjur på som inte har handskar...ne första o sista gången ja jobbar där... nu idag e de COOP marieberg som gäller ska bli kul=) Kan ju inte påstå ja hade många kunder igår... men tydligen köpte många pizzan ja bjöd på berätta en tjej från kassan ROLIGT=)
Hon som ska ha hand om mig idag var jättetrevlig på telefon=) hoppas att de blir lika kul som de va på COOP Lillån=)

Nä fixa sig för Fia dyker väl snart. =) Robban ringde förrut de kom fram i snöstormen=) de åkte vid 5 imorse..stackarn o köra dit själv o sen hem oxå..de va en kille som hade körkort som skulle me men icke sa nicke...väldigt mkt ovisst runt detta... Robban får fan ta numret till samordnaren själv o fixa...
Bästa mammsen kommer o hämtar Alice från dagis idag o de ska på stan o greja o sen e hon här o passar tills ja kommemr hem=) Tack mamma guld värt att ngn hjälper när de verkligen behövs =) Annars hade ja ringt dig Emelie om du inte hade vart i gbg.....5 LÅNGA JÄVLA VECKOR SKA VI KLARA OSS UTAN DIG...... sl*na =)hehehe...du vet att ja skämtar men de gör säkert inte nötterna som läser så lika bra att skriva de här...SKOJ=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0