sjuk...o bilder=)

Alice har legat o hostat inatt imorse va hon jättevarm sa Robban..stackaren hon sover än såvi får väl se va som händer idag=(..Lillskrutta.. Vi va på IKEA igår o sen oxå på Lekobuslandet efter de ja o Alice o Linda o Mirran.Kanske hitta ngn bacill ostoppade i sig den..vem vet....Inge roligt me sjuka barn..o hon får fan inte smitta mig nu när ja äntligen fått ett jobb som e KUL....=)Brukar klara mig ganska bra men ja har ju gått o haft ont i halsen o vart snorig i flera månader nu så de förvånar ju inte om de brytit ut nu... Ne nu ska ni få lite PICS på igår o lite på bara Alice när vi va hos mommo sist o hälsade på .. =)enjoy..
(Jag vet me all säkerhet att min kära mor kommer ringa när hon läst detta o säga..NÄ E LILLA ALICE SJUK=(...hehehe...)
Nu har ja plockat upp en liten Alice hon slängde sig mot sin pappa o ville mysa me han=) ssååå go=)
































nä nu orkar ja inge mer.... kan meddela att Alice inte e sjuk nu e hon igång o härjar vilt redan=) lite ont i halsen har hon nog men inte mer tror ja..vi får se ikväll=) ha de gött

Kommentarer
Postat av: Therese

Men åh vilka söta bilder på lillsnuttan! Kram

2009-03-22 @ 14:53:16
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka gulliga bilder:) Synd att hon är sjuk :(

Hoppas de går över SNABBT!

Var har du fått jobb nu? :D



Jaa jag tror som du säger att de kommer vara jobbigt till en början att va ifrån henne men samtidigt väldigt nyttit, de är ju inte överdrivet lång tid vi pratar om heller:) Jag hoppas också jag får jobba ett par timmar, haha, aa då vill jag se dig på willys :D Kram

2009-03-22 @ 19:42:42
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0