bara så ni vet...

Så drar ja mej tillbaka massor när ja inte mår bra o ja ser fan ingen ljusning heller...så vill ni ngt får ni höra av er. vet att många av mina vänner läser här så om ni vill umgås eller bara fika eller leka så hör av er till mig ja vill umgås men ja orkar inte ta tag i de bara...de e så nu vi får se om ngt av allt skit löser sig snart så ja får må lite bättre.....

Som sagt vi får se om ngt löser sig.....
Idag har vi vart hos svärisarna o hjälpt till me deras rabatter o klippt gräs o grejat=)ja har kört trimmer för första gången=) oj va kul de va =) Alice tvärslockna när vi kom hem o hon o ja badat färdigt=)lilla skruttan min va så trött...Imorrn e de 18 mån vaccin o ja ska till BM o lyssna på hjärtat o prata lite o så=) ska bli spännande synd bara att de e så tätt på varann i tid men vi hinner nog annars får Robban ta Alice i vagnen från Karolina för ja ska ju vidare till Brickegården så ja hinner inte riktigt gå=)
Jaja nu ska ja vara lite social mot min sambo som ligger i soffan här breve=)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

hoppas saker löser sej så att du mår bättre snart. är aldrig kul när allt känns hopplöst.

2009-05-03 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0