Mussekissen=)

Va upp till mamma o hälsa på min kisse =) han hade saknat matte o Alice de syntes=) han va så kelig o go=) min prins=) Fia bästingen va ju här o  satte lite våder idag =)Tack igen vännen jättefint=) sen va vi till Maria o Viggo på fika o lek=) va jättelängesen nu ju ... Imorrn  blir de att packa hela lägenheten på em kämnar Alice hos sin farmor efter dagis så ja har hela dagen på mig=) borde hinna klart allt o städa lite till=)inte mkt kvar till mammsen=) Sen sova tidigt för på lörda flyttar vi=)JIHU=) längtar ihjäl mig ju=) orkar inte me att sitta här ja har ont i huvve=( ska duscha sen se på tv o sova ...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad skönt att det snart äntligen är dax att flytta! Inge vidare kul vare sig med flytten eller städet, men skönt när det är klart. Kram Pernilla

2009-05-28 @ 20:02:11
URL: http://pillanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0