bra de

Att man kan må ssååå himlans bra vissa dagar.=) Idag va de utvecklingssamtal me Alices fröken gick kalasbra tyckte ja. >de verka inte ha ngt att klaga på hahaha....

Nu sitter ja här innan ja ska fixa de sista inför mitt ljusparty ikväll .=) Nu har ja bestämt mig för en sak men de kan ja inte ta här för de e inget alla ska veta så de blir kanske längre fram ja skriver de=)
Har fått ihop lite folk till ikväll o ja har dessutom fått ihop en massa förbeställningar=) roligt roligt=) så efter idag då ja tror ja skulle få mitt startpaket så kommer ja tjata  runt på folk att de ska ha ljuspartyn=) själv ska ja aldrig ngnsin gå på ngt party igen nu  e ja min egen chef o beställer själv=) underbart . =)
Robban o flickorna e ju hos farbror o faster=) hoppas de går bra för han men där har han ju så mkt hjälp så de lär inte va ngra problem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0