längesen

Har tröttnat en aning på den här bloggen.... vet inte va de finns o skriva om varje dag visserligen händer de mkt i mitt liv runt barnen  men annars...=) Alice har blivit än bättre på att prata o Lowa e mest nöjd o glad o emellan de sover hon=) som en gris.
Umgås mkt me mina underbara vänner tiden räcker inte till åt alla ja vill umgås me så vi får helt enkelt vara stora sällskap nästan varje gång=)
Idag e de tänkt att Robban ska börja renovera matsalen här se hur de går får ta me mig barnen bort en stund då han fräser för de e inget roligt ljud o lyssna på ... Ska försöka hinna me o åka ut i skogen o fixa mer granris oxå..ska binda kransar idag har ja tänkt får se hur de går.=)Nä nu ska ja ladda upp lite bilder sen mysa ner mig i soffan me Aliceprinsessan=) ha de

































Just ja på Torsdag har mitt antagligen sista ljusparty då ja har funderingar på att själv bli säljare =) Ngn som ja inte bjudit som vill komma???? hojta till så ja vet=)

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag har tyckt att det blivit lite glest mellan inläggen, men jag följer troget när du skriver ;-)



Vad kul att du ska börja med ljuspartyn själv, lycka till i så fall! (Och vem vet, jag kanske bokar upp dig då)

2009-11-21 @ 15:35:15
URL: http://pillanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0