sjuk???

Vet inte va de blev PANG sa de så kom ångesten me besked igen..vägrar medicin ja vet ju att ja har klarat mig utan sen ja blev gravid me Alice så de sak nog gå men fy fan säger ja...då kunde ja ligga i min säng en hel dag o grina när de krävdes nu kan ja inte de måste tänka hela tiden ..de e väl de som gör att de skiter sig i hjärnan just nu... Valde själv o skaffa barn JA vet... de e inte de men nog e de jobbigt att aldrig få vara själv. Behöver mer än ngt annat en hel dag i mitt hem helt själv slippa tänka hela hela tiden.Robban han jobar ju o e borta hela dagarna han behöver inte bekymmra sig om att när den ena ätit så ska den andra ha ngt de går i ett o alla drar i mig från olika håll ja orkar lixom inte me mer snart...blir tokig tokig tokig..Ja jag e ärlig o öppen me detta så ni ska förstå ngn jävla gång att ja inte mår bra men inte fan e de ngn som fattar ändå läser varenda jävel här...

Jaja nog klagat ja har ju de bästa livet de går o ha i övrigt me mina fina underbara barn så ja har väl ingen anledning o klaga ....

Tack för hjälpen idag mamma ..

Va hos Linda på em på 25års fika=) lika trevligt som vanligt trots alla små missöden me ungar hahahah...får tillåta mig o skratta åt våra trotsisar=)..

Cilla lika bra me Lowa som vanligt hon bara tar henne o sätter sig o så får hon skrika om hon gör de inga problem för henne=) men oftast somnar hon ju så de e ju aldrig nra problems där inte =)

Nu blir de Pizza ja vet man ska inte äta skräpmat så här sent men ja har inte ätit ngt idag än så de får bli de =)nu kom maten ha de

Kommentarer
Postat av: petra westermark

vad jobbigt med ångestattackerna..

Måste vara jättejobbigt när de bara dyker upp.

hoppas du känner dig bättre snart.



hälsn:petra

2009-10-10 @ 22:54:58
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman bara du hör av dig om du behöver prata eller vill ha hjälp me barna. Kram Cilla

2009-10-11 @ 00:23:34
Postat av: Jennie

usch hoppas du mår bättre :(

2009-10-12 @ 21:17:42
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Petra

Får jag fråga varför du inte vill äta medicin? Jag ville inte heller, men jag har fått insett att jag inte klarar livet utan. Går ju liksom inte att fixa hormonhalten i hjärnan utan den.

2009-10-13 @ 07:58:40
URL: http://mommyslittlemonster.blogg.se/
Postat av: Kristina

Fy vad jobbigt. Känner igen mig i det där med att alla sliter och drar i en. Jag tror inte det blir nåt ljusparty för min del för båda mina killar är lite småsjuka. Men om de är ok och jag hittar en barnvakt så dyker jag gärna upp en sväng.

2009-10-13 @ 14:41:11
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du ringt henne idag?

2009-10-13 @ 19:21:19
Postat av: Daniel

Vet panikkänlan... andas djupt, göra avslappningsövniongar... försök slippa på en promenad med lugnande musik på!

2009-10-15 @ 14:33:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0