älskade barn=)

Mina älskade barn de finns ju så mkt känslor så ibland bubblar de över...


Mkt har hänt=)ne inte så mkt ..en ny säng o madrasser e beställda tack mamma =) ..
Nu kan ja se framåt lite me nattamningen.. ligger ja i sängen o ammar nu så glider hon mot mig för madrassen e ssåå mjuk... så de går helt enkelt inte o sitta då får ja ont i ryggen för ja glider ner så mkt... Så om ca 10 dagar kommer sängen hem=) underbart...

Funderar på hur ja ska göra me min födelsedag...vill gärna bjuda på ngt gott...tänkte väl egentligen ha smörgåstårta men ja tror ja skippar de.. myser väl till de me min familj på kvällen o har smörgåstårta då istället...Vi får se... tycker inte de e så speciellt o fylla men denna gången e de 25...aaahhhhhhh halva livet gått.... shit..de enda vettiga man har e barnen...

Halva familjen e ute på tipsprom me svärisarna .. Lowa hade inte ätit klart så vi kunde inte följa me..nästa gång får hon en flaska innan vi ska gå..ja ville ju oxå ut o röra på mig... nä ja har mkt o fixa här hemma så ja får väl göra de. Diska o fixa mat.. Lowa somnade nyss så ja har tiden nu...



Storasysters hand o lillasysters fot=)
LLLOOOVVVVVEEEEEE♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Magdalena

ja, det är inte alls kul! är lite orolig för att det ska va nån fara för bebisen att jag är sjuk =/ men det kanske inte är nån fara sålänge jag inte får hög feber?

2009-09-06 @ 13:56:09
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0