vilken bra dag=)

Spenderade dagen me mina kära vänner gick ner på stan en sväng o köpte vantar till mina flickor o en amningsbh till mig själv. Gick vidare ner till Willys för inhandling av ingridienser till bullbak=) slängde även ihop mördegskakor me choklad0) ska ha allt till kalaset nästa helg. Några bullar blev dock lite svarta då ugnen e lite dålig .... Annars gick de bra Alice misshandlade nog alla sina kompisar hon hade här idag så vi har vart osams hon o ja...
Emma o Ja lånade Pers bil nu på kvällen o drog till Coop o bara gick omkring utan barn...de va sssssåååååå skönt o hans bil e ju turbo=)tur inte polisen va ute0) inte för ja körde mkt för fort men lite =)

Denna dag har gett mig massor även om ja mest fått skälla på ALice då hon slåss så mkt....
Nä nu ska ja sätta mig o fixa me en liten hemlis=)
Bjuder på gamla pics idag=)



Dopad=)



kalaset efter dopet=)



Bästaste FIAN=)!!! We like=)



Den vackraste stunden i livet va den när du kom... Älskade storebror spelar för Alice=)



Bästa farbror o faster=)



Alice ca 45 min gammal=) Blev lite nostalgisk=)



kolla mina godingar=)

Har aldrig sett så vackra nyfödda som mina sessor=)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

längtar efter nästa förlossning gör jag absolut inte =) men det känns bätter nu.. kan iaf tänka mej att göra om det. lilla bebisen är ju värd all smärta =) fick allt sova lite mer i natt.. har dina små tjejer sovit bra på nätterna?

2009-09-19 @ 11:17:49
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: felicia med jack

gud vilka söta små tjejer du har...hus söta som helst

2009-09-19 @ 21:21:49
Postat av: Fia

aaah snygg bild... haha, herre........ =0

2009-09-19 @ 21:57:27
URL: http://fiakarppinen.blogg.se/
Postat av: Magdalena

han vaknar ju å vill äta ett antal gånger varje natt.. känns inte som han gör annat än äter =)

kontigt ändå va fort man vänjer sej.. han är bara fyra dagar å ändå känns allt så naturligt =)

2009-09-19 @ 22:14:37
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Magdalena

han vaknar ju å vill äta ett antal gånger varje natt.. känns inte som han gör annat än äter =)

kontigt ändå va fort man vänjer sej.. han är bara fyra dagar å ändå känns allt så naturligt =)

2009-09-19 @ 22:14:59
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0