vitsen???

Me att amma om hon ändå bara ska ligga o snutta..ja e fan en mänsklig napp...ja jag tycker de e jobbigt...
Fattar inte va felet e.. hon vaknar p natten vrålhungrig o de spelar ingen roll om hon får amma eller får flaska för hon ska ändå ligga vaken minst 2 timmar... O när Robban ska upp o mata (ja hon får en flaska ersättning per dag för vanan) ja då skriker hon o skriker o skriker o skriker...ja blir tokig får ja inte sova snart så vet ja inte va ja gör.. ja vet att de e jobbigt när de e små de e inte de som e problemet. Men sömnbrist kan fan driva en människa till vansinne..just att hon ju inte somnar om när hon ätit....nu gav ja ännu en gång upp o  kasta iväg den där jävla amningsnappen o värme ersättning o nu går ja fan inte o lägger mig ngt mera de ee ingen idé för hon somnar ju aldrig om.. o gör hon de ska hon upp om en timme igen d hon inte tycker sig ha snuttat klart på mig... fan de blir plastikoperation när dennna unge e klar me sin amning ...


Haft Blingoparty ikväll de va riktigt trevligt tack alla som kom=)
Tror inte mitt massms gick fram till alla för ja hade typ 4 vänner som ja inte fått svar av kom ja på ikväll....jaja inge o göra ngt åt.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Usch vad jobbigt, det är inge vidare. Lincoln är inne i en period han oxå där han vaknar och det tar låång tid innan han somnar om. Han är dock ine hungrig utan vill bara öva sina nya kunskaper mitt i natten, som att rulla runt och röra sig i olika riktningar. Blir gnällig när han kör fast suck



Men just amningen tar verkligen på krafterna, ingenting hittills har varit så jobbigt som då.



Hoppas du får sova ut snart i alla fall,

kram Pillan

2009-09-09 @ 11:09:37
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack för att jag fick komma. Det var riktigt trevligt.

2009-09-09 @ 11:44:47
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Kristina igen

Fy vad jobbigt. Hoppas du får sova ut snart. Sömnbrist är fasen värre än att vara "sjuk på riktigt".

2009-09-09 @ 11:50:09
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lös problemet:sluta amma=)?

2009-09-09 @ 14:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0