Victor...den starkaste stjärnan...

Ja e en av många många som följer Victors mamma Sofies blogg..hua..för o kort berätta för er som inte vet är Victor en ängel nu. Han dog i Cancer för ca 1 år sedan bara 1,5 år gammal... Han kämpade o kämpade för sitt lilla liv... men hans lilla kropp svek honom den orkade inte mera. Mamma Sofie är väldigt öppen med allt i sin blogg därför är den spännande att läsa. Ta en titt www.denstarkastestjärnan.blogg.se

Men nu till saken .. de finns de som slänger både sina egna o andras barn i väggen de slår dem o misshandlar dem.. Seriöst ta en titt på ett barn ni idioter som gör detta man ser hur de lyser oskyldigt om dem de har väl aldrig gjort en fluga förnär... Skulle aldrig falla mig in att ta till våld mot ett barn. De e väl de vidrigaste som finns.... Jävla folk...Borde fan vara som att ta körkort att få skaffa barn...

Mina små prinsessor e mitt allt ja älskar dem mer än mitt eget liv de e de som gör att ja går upp på morgonen orkar jobba o komma hem o inte bryta ihop ...
Hade ja inte haft min underbara familj hade ja varit där igen me sjukskrivning o svarta hål i mitt liv....

Klart att Robban e ett stort stort stöd för mig men de e ändå inte honom ja lever för så e de ju men han e grym min karl de finns ingen bättre än han o barna...♥♥

By the way mina barndomsidoler Whos Berry spelar på Woodys ikväll o de e lika bra nu som då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0