....................................!!!!!!!!!!

Har verkligen inte ett skit att dela me mig av för de händer saker tamig f*n hela dagarna...de går i ett så när barnen väl sover på kvällen då bara sitter ja eller åker o dricker kaffe ngnstans...
Fick trevliga nyheter från Maria idag=)Ändrade regler me dagisavgiften.så from Sept nu kommer vi inte behöva betala mer än 3 mån /år för Alice=)jihu genast ca 1000 kr rikare varje månad=) har ju ändå räknat in de i vår husbudget ju=)underbart lovely..Kanske skulle lägga undan de varje månad o göra ngt roligt för =)

Nä ska börja skriva lite varje dag nu så ja kommer ifatt....ha de..o Grattis Pernilla m sambo o barn till lilla Bastian=) Bra kämpat !!!

Kommentarer
Postat av: Pillan

Tack, ja det verkar vara lite tabubelagt.. :-/



Och tack för gratulationen :-)



Härligt med dagisavgiften - finns ju alltid hål att stoppa i!



Kramar

2010-08-21 @ 16:51:21
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: Pillan

Tack för tipset!



Japp, det masseras och kläms, ammas och pumpas för fulla muggar. Febern har lagt sig lite, men det kommer väl tillbaka i natt som förra natten. :-/



Kram, ha en fin kväll!

2010-08-22 @ 21:56:54
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hejhej! Jag har en sex&kärleksblogg, där jag skriver om allt inom sex, kärlek och fantasi.



Och just nu har jag en dagen fråga där en läsare vil ha hjälp med en fråga. Vill du hjälpa henne? :)

2010-08-24 @ 20:06:57
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0