Åh....

Alltså tänk om vi fått riktiga elektriker direkt. Nu e ju inte detta deras fel att de blir som de blir..men detta e inte kul.nu skiter ja i om människan läser. Han som fixa med elen o visa o greja han har nog ingen utbildning förutom att sitta o knapra piller...sitter o gnäller att hans starka mediciner e slut o läkaren vägrar skriva ut nya..ja de e ju för att man inte ska över dosera.eller? Nej den jävla karln sätter inte sin fot i min lägenhet något mera. Sitt hemma o käka medicin du så blir säkert allt guld o gröna skogar. Idag kommer de en gubbe från ikea o kollar på sängen vi köpt madrassen åker ju igenom hela tiden de e ganska skumt att den gör de när 12 kilo 2 åring klättrar upp i den....nej nu blir de att fixa mig o gå på babycafé:)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej! vart går du på babycafé? =)

2010-02-02 @ 21:50:51
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Magdalena

nä, det har jag inte.. dom har ju på baggängen oxå men jag har aldrig varit där heller. kanske äe dags snart =) brukar det va mycke folk där i stan?

2010-02-03 @ 13:07:09
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Har ni krux med elen? Drar ni ny? /M.E

2010-02-04 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0