Ja..

Vill bara tala om hur stolt ja e över mina barn:) de e så underbara:) Var hos läkaren idag:) tänkte skulle stilla nyfikna själar o tala om varför:) De e så här. Jag har under många år varken gått upp eller ner ivikt. Har haft problem med min ämnesomsättning så nu har jag tagit mig i kragen o gått dit för o främst ta nya prover om de ser likadant ut eller om de blivit bättre. Bokade även tid till läkare på usö för rådgivning o ev operation o förminska min magsäck.vi får se hur ja gör sen. De värsta e att ja ser så tjock ut på kort för ja lider inte av de i övrigt egentligen. Nu e de så att om de bara ska gå på bmi så blir ja inte godkänd för operation.men ja vet att de inte bara går på de. Så om ja vill o har tur så blir de antagligen operation. Nu vill ja inte att folk ska lägga sig i mitt val o försöka påverka mig för de här e mitt liv ja e på trött på folk som försöker bestämma saker åt mig. Jag e vuxen jag bestämmer över mitt o mina barns liv.....

Kommentarer
Postat av: Pillan

Fick du svar på om proverna var lika nu då eller får du vänta på dem?

Tycker det är skönt om du vill ha hjälp och kan få det, lycka till i valet!

2010-02-18 @ 11:51:42
URL: http://pillanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0