Konflikter...

Som inte hade behövt finnas finns..anledningen till vissa saker e att jag mår så jävla dåligt. Ingen som vet de dock visst ja får väl skylla mig själv som håller fasaden uppe. Men alla som tjatar om att ja ska göra ditt o datt får mig att må ännu sämre. Alla e på mig hela tiden om att göra de orka de fixa de ...aaaaaahhhhhhh.....ja orkar inte mer nu. Småsaker blir stora saker folk tar saker fel o tar åt sig på fel sätt .osv...ja orkar inte ja bryr mig ärligt talat inte längre. De e ingen som tänker på att ja har ångest ja kommer förmodligen leva med skiten resten av mitt liv. Ja e ständigt trött just nu o ja känner min kropp ja vet att snart e botten nådd...jobbar o kämpar o varje dag e ett stort steg för mig att ta...ja jag e glad eller ja försöker allafall vara de men vissa saker gör mig mer eller mindre ledsen. Ska ordna med dop i helgen så ja e glad för alla runt om mig som hjälper till med diverse. Nej vet inte egentligen va ja ville få fram bara att jag mår dåligt o ännu mera nu när de blivit så här..

Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår att det snart rinner över, du är inte mer än människa du har rätt att må dåligt. det gör man ibland. prata av dig, och unna dig nå kul. en hoppfull kram på dig!

2010-02-20 @ 21:25:30
URL: http://trivshemma.blogg.se/
Postat av: caroline sebastians mamma

nemen vännen då de lät ju inte alls bra, ja finns här för dej ska du veta <3

och behöver du hjälp med dopet så ställer ja mer än gärna upp. kram på dej

2010-02-21 @ 00:02:48
URL: http://mammacarrobarro.blogg
Postat av: Pillan

Och behöver du någon som inte står så nära så finns jag här ;-) I vissa situationer kan det vara skönt med någon som inte är för närstående.. Som du skriver kan folk ta åt sig för saker..

Annars.. Så får du passa på att andas mellan varven när det känns bättre. Kram och lycka till med dopet!

2010-02-21 @ 08:06:57
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för fina kom . Pillan de e sant ibland kan de va skönt med någon som inte vet allt o känner alla. Ska ha de i tanken:) kram till er

2010-02-21 @ 08:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0