Min man...

Han e i världsklass den bästa som finns. Sitter i soffan o kollar lowa ha vild disk..med sin pappa:) gos.. Alice hon sover som en gris:) ja e så tacksam att ha robban som far till mina barn han e så jävla duktig . Ja jag skryter över min karl hela tiden massor:) han förtjänar de. Han gör verkligen ALLT . Idag när ja kom från jobbet hade han storstädat hela lägenheten han tvättar o hade diskat de som inte kan köras i maskin. O de med båda barna hemma. Visst alla andra kan väl men ja vet då fan inte en karl som tar ALLA nätter ALL tvätt o allt här hemma för ja hinner inte allt just nu. Visst ja e den som går upp med barna om de vaknar tidigt men de gör mig inget:) Linda ja hoppas du ger mig lite insp inför dopet ja har ärligt ingen lust o fixa något just nu ja e på så fruktansvärt dåligt humör....e inte mkt o göra inför de men mc donald o fix med smink o sånt tjejgrejs:) alice ska få sova hos farmor o farfar fre-lör så de klär henne o tar med henne dit så ja har bara lowa att ordna:) de blir säkert roligt men som sagt idag e dålig dag

Kommentarer
Postat av: Pillan

Ja det verkar vara en riktig guldgubbe du har ;-) Och två fina barn!

2010-02-21 @ 08:08:20
URL: http://pillanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0