Sjuk:(

Fy jag hatar att vara sjuk..men de känns redan bättre idag :) ska iväg o jobba imorgon i granbergsdal igen:) älskar ungarna på den skolan så de ser jag fram emot:) Robban tog med barna till svärföräldrarna idag så ja fick vila de va välbehövligt. Febern e borta:) vet inte om de va för att ja vila upp mig ordentligt eller slumpen men bättre mår ja:) Sitter o lyssnar på en tjatande alice:) börjar tro att de läser rödluvan o vargen på dagis:) låter som allt hon babblar om kommer därifrån:)goa lilla ungen:) fick reda på idag att emelie missar även lowas dop:( hon har tenta då.. Inte många som kommer på lowas dop ..hälften av alla hade annat o göra tyvär.men men desto mer smörgåstårta till oss andra:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker ni är beundransvärda som får fingrarna ur och fixar med dop!!! här är blir det nog inget känns det som :( kram malin

2010-02-16 @ 16:45:47
URL: http://trivshemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0