blir så trött...

Folk gnäller o gnäller om att de inte har jobb men när de väl finns ngt då duger inte de... ja blir så trött seriöst om man vill komma ngnstans så ta de som finns.. Robban vägrar tex sätta sig på transcom han vägrar de o de för de passar inte honom..nehe men tror ngn att ja har mitt drömjobb?????
Nä de har ja inte men ja ska dit måste bara jobba massa först o tjäna en massa pengar så ja når mitt mål.. Sluta gnäll när man inte kan ta va som helst... Nu kan de ju va skitsvårt i krisen om man tex inte har ett slutbetyg från gymnasiet de e ju såna tider nu men börja där då plugga upp ett slutbetyg så har man ju de klart för sig allafall.. Ja jobbar som lärarvikarie o även partylitesäljare o visst inga stora pengar kanske men gud va de drygar ut kassan för oss varje månad de e hur kul som helst båda jobben ja skulle inte byta mot ngt annat JUST NU!!!! Som sagt ska tjäna en massa pengar så ja kan genomföra min stora dröm ngn gång o ja menar inte nu eller nästa år men kanske om 3 år e de möjligt vi får se=> Ja hörrnin ja tycker ni sak boka in ljusparty me mig nu=> Under Januari månad då har ja jättebra värdinne erbjudande de ni ;> Nä nu ska de kaffas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0