har ni sett

Va fin min blogg har blitt => de e superduktiga Emma som gjort ordning den åt mig=> ja e ssååå nöjd.
Skulle åka me mamma till hennes jobb o låna bilen idag då går den sönder här nere i backen..vafan lixom...Jaha då blir de till o laga då... nej inte ja men en verksta...Ja tror ja e den sämsta mamman i världen ja e bara sur o arg hela tiden...liet trött på vissa just nu så då går de ut över mina nära...inte kul faktiskt.Kanske skulle ta tag i mina agg så ja lugnar ner mig lite....

Jaha nu har de blitt kul o blogga igen men va ska man blogga om????

Lowa har allfall blitt väldigt stark i ryggen på mkt kort tid. Hon satt inte alls lika stadigt i sin stol för ngn vecka sen=>  mamma stolt!!! Kommer mkt längre upp nu oxå när hon sträcker upp huvudet när hon ligger på mage min snutta=> Alice har kommit i en sån utvecklingsfas nu så de e inte klokt hon pratar o springer o leker o you name it=> så go. Igår när vi tog en kvällsprom hem från Emma då sprang hon o skrek Alice går där o peka på skuggan hahahah..... Förövrigt när vi gick till Emma då somna hon i vagnen ...cchhhoocccckkkk Alice sover aldrig middag.... satt o prata me mig så vart de plötsligt lite väl tyst så ja titta på henne då sov hon min snutta...

Kommer de bli underbart me sovmorgon imorrn ??? JA.... Gått upp mellan 6-6.20 varje dag denna veckan o de e väl ok men ja behöver verkligen sova till typ 8 allafall imorrn tror ja=> de e ssååå skönt o ha ett par timmar för sig själv ibland här hemma o de gör väl egentligen ingenting att de e morgon för bara ja kommer ur den varma sköna sängen så e ja ganska mkt människa sen=>

Idag ÄNTLIGEN kommer elektrikern DEN RIKTIGA inte den som tror att han kan utan en riktig o kollar över elen sen kan vi köra på me matsalen=> jihu...inte jättemkt kvar där nu=> o I helgen kommer svärfar me hallmöblerna han byggt. Kanske lite väl avancerat om man tänker på att vi hyr ja tänkte mig mer ngt skit från IKEA men icke han har snickrat ihop ngt åt oss=> Har nog en bra helg framför mig skulle ja tro=>

Kommentarer
Postat av: Thomas

fint du har fatt det pa din bloggsida nu.. battre an forut. hoppas allt ar bra med er i kga. har haft besok av bengt en vecka nu sa det var gott med lite svenskt sallskap:) Men saknar ju mina vanner fran karlskoga mycket ocksa. ska komma och halsa pa nar jag kommer hem, har ju snart gjort halva tiden har och till veckan aker vi nog fran det har skithalet las palmas... ar sa trott pa det efter snart 8 veckor.. Ha det bast och halsa till familjen kram kram.

2010-01-16 @ 12:04:23
Postat av: Thomas

hej forsokte skicka ett meddelande har forut men tror inte det gick.. men i alla fall sa har du fatt det fint pa din bloggsida nu:) hoppas allt ar bra med er i kga saknar er.. men om 8 veckor ar jag tillbaka i sverige och da ska jag komma och halsa pa er. ska aka fran las palmas i veckan ska bli gott att lamna det har skithalet efter 8 veckor.. men ha det bast sa far vi se nar vi hors.. halsa familjen kram kram

2010-01-16 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0