jaha...

Kvällen igår blev inte helt lyckad. mådde illa när vi skulle ut så ja gick snabbt hem från krogen o väl hemma började de vanliga med gallan/njuren ja vet ju inte va de e ... Ja frågade när ja opererade gallan om alkohol kunde påverka ngt men de svar ja fick va : Nej gud nej.. nehe... ne då vet ja inte varför de blir så varje gång ja dricker.... Låg i sängen hela natten me smärta...fy fan säger ja...

Alice hon åkte till fammo o faffa imorse Lowa sover hon o ja har varit hos Cilla på fika men nu e ja hemma o ska värma mig för gud va kallt de e ute..gick bort en prom på ca 20 min men under dessa 20 min hann ja frysa fast antalet ggr... bbuuuhhhuu....
Satt o kolla lite kläder förrut o kom på att ja nog vill ha en fin halterneck klänning eller tunika me kofta över på dopet. Man vill ju va lite fin när man ska få va med på kort.=>
Nä nu ska ja mysa ner i soffan hos darlingen

Kommentarer
Postat av: Magdalena

det där lärde jag mej aldrig.. jag gömde mej alltid när det va folk här eller när vi va borta =) om det inte va kompisar eller mina föräldrar/syskon.

ja, det ska vi.. ska ta över huset vi bodde i när jag växte upp. pappa bor där själv nu å han tycker att det är lite stort, så bara vi får det här sålt så flyttar vi =)

2010-01-10 @ 17:39:30
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0