mitt tråkiga liv

Allså visst mitt liv e underbart för mig men ack så tråkig ja e för er andra de finns lixom inte ett skit o blogga om.... sitter här o mår så illa så de känns som ja e på tjocken..NEJ JA E INTE GRAVID men de där morgonillamåendet man har som gravid så känns de idag..Tror ja e trött o hungrig blä.... trodde  ju skolorna öppnade idag men då sa mamma imorse att de e studiedag idag inga elever har börjat än..bara jaha ..vågar dock inte lägga mig då ja KAN bli inringd till dagis, ja har sagt  ifrån mig dagis om de inte e dunderkris för ja tycker de räcker me de små barn ja har hemma.

Emelie ville ha kaffe idag om ja va ledig så de har vi planerat då annars lär dagen rulla på som vanligt...Har fått lite idéer ang dopet ja ska fixa lite bordsdekorationer denna gången sist hade ja noll inspiration men detta dop finns de lite mer bakon pannbenet ja får se ja tappar väl suget för de oxå,..
Tycker om att vara me min fina familj men nu e ja så trött på att Robban e arbetslös o ja mammaledig samtidigt mkt därför ja jobbar visst man vill väl ha pengarna men de e mest för att vi går varandra på nerverna snart...trött o grinig från de ja kliver ur sängen fram till lunch ungefär varje dag... o så e han hemma JÄMT... som sagt ja älskar min man o mina barn men ja vill ha rutiner ja vill längta ja vill undra vart han e om han inte kommer direkt efter jobbet.

De e så svårt o hitta ngra som helst rutiner när han alltid finns till hands o hjälper mig på alla sätt som går. Ja kommer bli förståndshandikappad av detta snart... Ja får försöka hitta ett jobb åt honom=>

Nä ska nog slänga i mig en rostad så illamåendet släpper. Sitter o håller tummarna för ................ de ska på KUB ultraljud idag=>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0