vänner...

Har massor me underbara vänner o hela tiden kommer nya=) nu har vi träffat en som Alice redan efter 2 ggr kramar o slängpussas me=) hon är en sann människokännare så ja litar på hennes o min egen känsla oxå såklart. =) Hur trevligt som helst att umgås me er=)Tack för idag o god mat=) nästa gång e de min tur att bjuda=)  Alice tycker dock de e lite konstigt att de e bebisen som heter Alice i den familjen=) snuttan hon tänker så mkt o delar me sig massor av sina funderingar o tankar=)Hon e så klok min stora tös=)

När vi va  på leksaksaffären för ett tag sen så ville Alice ha en Kittyrygga men ja tyckte inte hon behövde ytterligare en så ja sa att de får hon önska sig när hon fyller åår=) Hon har inte sagt de till ngn än så ingen visste att de va de hon ville ha. Idag kom svärföräldrarna hem från kusten o hade såklart me presenter till tjejerna =) Gissa va Alice fick=)?? Jo minsann hon fick en så söt Kittyrygga=)+ hästar o tillbehör=)Gissa om hon va nöjd=)Lowa hon fick en leksakstelefon=) o VI då jo vi fick minsann oxå present för att vi vattnat blommorna =) en golvfläkt=)Stort tack den e ju absolut inge bra o ha nu när man ej kan ha fönstret öppet för Woodys... hur bra som helst=) Imorrn fyller min kära sambo år så de blir lite kalas på em.=)
Han ska få kalsonger av mig o barna för de tycker ja han behöver=) får se va han själv tycker=)hahaha....
Nä nu ska ja glysa på tv en stund sen ta en dusch o sova tidigt tror ja=) ha de gött

Ta er en funderare...Vem går eldvakt för dig????

Kommentarer
Postat av: Pillan

Ja jag tror oxå det funkar, drack teet förra gången med och hade kraftiga värkar och man kände sammandragningarna öka när man druckit teet ett tag. Men jag slarvade lite då och glömde bort.. Den här gången ska jag försöka komma ihåg det varje dag ;-)



Skönt med riktiga vänner förresten - de behövs! Ha en skön dag i solen.



Kram P!

2010-07-11 @ 09:42:21
URL: http://pillanp.blogg.se/
Postat av: carro

måste bara säga..ja saknar dej såå mycke sofie

2010-07-12 @ 00:36:08
URL: http://mammacarrobarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0