mkt potträning nu

De enda min blogg består av e typ blöjor o allt va de nu kan innebära o att barnen utvecklas..men sluta läs om de inte intresserar dig=)
Så bra nu kör vi=)Idag har de inte skett en endaste olycka i trosorna för Alice hon har sagt till varje gång hon måste kissa o hör o häpna nr 2 idag på toan oxå=)min duktiga Alice=) Har ju en sån tur att ungen vägrar potta o ska bara gå på toa för en toa finns de ju överallt men att behöva dra runt med en potta e nog ingen höjdare... Ne hon e så fantastiskt duktig =) På bara ngra få dagar har hon blitt bjölfri dagtid.Nätterna får vänta lite till. Hon hinner säga till så man har ca 3-4 min på sig att hitta närmaste toa oxå o de e ju bra eftersom de kan va så att Lowa måste hänga me=)

Idag drog vi till fam Haglund på lunchen så vi köpte me pannkakor till barnen o åkte dit o de va som vanligt hur kul som helst=)
Imorrn ska ja lämna blodprov sen drar ja upp till kussen en sväng o bara e mig själv en timme ((kanske 2 ))=). Robban går em så om han går upp 9 så e de inga probs=)Båda brudarna e extremt mammiga just nu..Robban får inte ens följa me Alice o kissa de ska bara va MAMMA!!!! Kommer väl över de snart hoppas ja...
ja hade velat gå på Granbergsdals avslutning imorrn me men vi får se de e lite sent för brudarna tycker ja nog....
Nä nu kommer snart darlingen hem så ja ska plocka lite här ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0