jobba=)

Snart bär de av till Granbergsdal för jobb =) underbart..
Ons tors fre har ja idrott på Bråten sen fre em har ja fritids på granbergsdal som vanligt=)fullt upp då skulle man kunna säga=) De enda tråkiga me att jobba e att man inte hinner så mkt me barnen o man hinner heller inte träffa sina vänner så ofta som man önskar.. men mån har ja ju bestämt e en ledig dag o då har ja tänkt börja gå till öppna på fm varje mån. Så barnen får leka lite.Lowa snutt har ju mer att få ut av de nu när hon kan sitta själv o krypa lite så hon inte blir så låst vid mig. Vi får prämiära på mån får vi se. Ne nu ska ja ta en macka sen åka. ha de gött

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan inte fatta att du redan jobbar. jag beundrar dig, har sagt det förr men jag gör det! Vill va mammaledig resten av livet =) Kram!!!

2010-03-10 @ 15:22:09
URL: http://trivshemma.blogg.se/
Postat av: Magdalena

försöker hålla lite koll iaf =) men det stämmer säkert som du säger, är nog mer noga med det mesta när det gäller första barnet. kan inte tänka mej att man har stenkoll på vilken veckan man är i under andra graviditeten heller :P

2010-03-11 @ 08:25:26
URL: http://magdalenapettersson.blogg.se/
Postat av: Pillan

Ja, nu är det bäst att du börjar så du inte blir senil! :-O haha, nej då. Men det finns tydligen olika sorters brist. Jag har nån skada eller sjukdom som heter Perneciös anemi och det är den som orsakar bristen.

Kram!

2010-03-11 @ 13:54:23
URL: http://pillanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0