jaha....

De e så kul att sitta o läsa igenom gamla inlägg...hittar alltid ngt nytt som man hade glömt hahaha....Thomas nu får du fan ta o komma hem o leka me mig..de va allt för längesen....Vi skulle fixa en bil o sitta o poppa gamla godingar ala du o ja=) going up the country, Alla vägar har sitt pris, Nationalteatern,ja de gamla...shit va ja saknar ett år av mitt liv..skulle ge allt för o få en vecka till på de året. sssååå jävla roligt ja hade den sommaren...Skulle aldrig ge upp detta liv me mina underbara barn för de men en liten ynka vecka=)

Btw läste i en blogg om att sjukdomen panikångest o gå in i väggen som de så fint heter inte finns.....Undrar om den personen ngnsin haft de...???Skulle inte tro de..Fick han känna på en enda gång hur de känns när man tror man ska få hjärtinfarkt för de slår så i bröstet eller när man inte får luft för man har sån panik....Ja då kan han snacka men när han inte alls vet hur de e...Visst de e många där ute som tycker sjukdomen e smidig att hitta på då de inte direkt syns ngnstans på en person som har sjukdomen. Tror de e därför de blivit så "vanligt" me panikångest faktiskt...Blev lite arg när han skrev så faktiskt...
Nä umgås me barna kanske=) Imorrn o Tisdag jobbar ja till halv 1 typ sen hem o skiftbyta=) Robban har em i 2 dagar han=)

Kommentarer
Postat av: Paat

Sv: Sagt och gjort sofie! =) Nu har jag sorterat heela dagen så nu kommer det komma mer =) Fin blogg du har förresten!:) kram

2010-05-13 @ 21:45:47
URL: http://fooreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0