Mina barn...

Gör mig stolt varje dag verkligen. Alice som e så framåt oftast o lär sig nya saker hela hela tiden.  Visst hon e en aning blyg o rädd för mkt men de lär väl släppa ngn gång=) hoppas ja =)
Lowa hon håller minsann på att lära sig gå hon=) Började rejält hos Linda o co idag o va duktig hon va då=) va tvungen o filma en snutt o skicka till farmor o även "faster" Jannica=)

Ikväll tala Alice om att hon ville sova hos mommo vi ska ringa mommo...ok bara lyda order=)o mommo kom o hämta henne så imorrn då ska ja o Lowa börja dagen me en långprom till Bråten o umgås me mommo hela dagen Robban jobbar natten så han behöver få sova lite under dagen imorrn=) Han fick migrän ikväll,.... De e ju inge typiskt..han har inte kännt ngt på över ett år o nu när han väl fått ett jobb då kommer de..visserligen hans första natt ngnsin igår natt så de kan ju va de. Hoppas han inte blir sämre bara så han måste åka hemåt nu..Vore tråkigt me tanke på att han ju fått en mån till o börja me för o visa va han går för antar ja =)...Lowalusan hon sover som en sten så ja ska väl oxå ta o krypa ner snart..Lika bra de blir ju ja för ovanlighetens skull som tar natten o matar nu=) hehe...men igår natt gick de ju bra..visserligen låg ja vaken till 4  för ja kunde inte sova ...men men nä ska väl ta o lägga mig..sov gott ha de

Kommentarer
Postat av: Jannica

Tack för "filmen" var jättekul att se!

Snart är det 2 troll att "jaga"...

2010-05-02 @ 08:09:11
Postat av: Nilla

Tack, vad gullig du är! Försöker så smått lära mig min kamera, och kunna spara de här underbara ögonblicken när barnen är små :-)



Vad roligt att Lowa börjat lära sig gå, de där små framstegen är så himla spännande... vira var 14 månader innan hon gick ordentligt - gissa om jag väntat på att få se det :-)



Hoppas att ni hade en härlig dag hos mommo!



Kram

2010-05-03 @ 17:16:49
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0