de finns så mkt

Som ja skulle vilja skriva om men ja får inte .... de e visst inte yttrandefrihet i de här landet.men men va gör man inte...Ja vet att ja har rätt o de kan ju vara därför ja inte får skriva om va ja vill...

Snön har kommit de betyder att julen e nära nu=) love it..bara de att vi glömt vår snöskyffel i gamla lägenheten men den ska ja hämta imorrn sen har ja kvar min vattenslang på ställning o den ska ju så klart oxå me hem. HEM e numera en plats ja vill åka till ja vill aldrig mera flytta i hela mitt liv ja trivs som fisken i vattnet o allt allt allt e verkligen toppen helt underbart=)
O vi har världens bästa hyresvärdar som faktiskt gör saker en värd sak göra åt en hyresgäst. Ja tänker aldrig mer i mitt liv renovera åt ngn annan för inte fan va de bra heller.... nej nästa gång ja gör ngt sak de va i MITT O ROBBANS hus ingen annans.......
Imorrn e de farsdag..har beställt en parfym till barnens pappa som tyvärr inte hunnit komma så vi får fira honom när den kommer borde väl vara här närsom =)

här i skogen består våra lediga dagar av massa massa mys,pulkaåkning o bakning=) Barnen verkar trivas lika bra som vi me tillvaron=) de gör mig glad i hjärtat=)
Nä nu ska barnen badas så ja lär väl göra de för Robban jobbar ju EM denna helg...



Lowalusen för ca 12 månader sen=)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

å så söt :)

2010-11-19 @ 22:47:40
URL: http://wap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0