mitt såkallade

Liv e ju så tråkigt så de finns ju knappast ngt att skriva om men ok lets go..
Vi bor ju  nu som ni alla vet i "vårt" fina hus i Östra Berg=)Trivs som fisken i vattnet=)
Golfen nästan klar nu=) Tror han som lagar den ((Robban)) så snart kan vi kanske jobba samma dagar o på de sättet faktiskt tjäna lite mer pengar=) vore ju inga fel=)
miin tur idag då han e ledig till mån=) Bråten here I come again!!


På tisdag fyller min stora sessa 3 år...ojojoj va stor hon e..för 3 år sen nu hade vi gått 4 dagar över tiden allså passerat bf. o väntade o väntade o väntade på den lilla filuren i magen...=)

Har inför hennes kalas gått emot mina principer me den där ursöta Kitty o köpt 2 st tårtbilder me just KITTY på så Alice e ssssåååååå nöjd nu=) Hon väntar faktiskt mest på sin farfar som e på Rhodos för han skulle köpa Kittygodis till henne...=) söta unge.

Igår fick ja träffa mina trollungar ca 2-3 timmar på hela långa dagen..lite jobbigt e de faktiskt..o idag slutar ja inte förrän halv5 o då sak ja iväg o handla innan ja åker hem..onödigt att åka ner senare igen för att familjen vill me så nej de får allt vänta hemma....

Nu ska ja faktiskt börja ta lite bilder på barnen huset ja allt , hååller på o laddar kameran så snart ska ni få se=)

Tills dess ha de gott


Kommentarer
Postat av: Nilla - Blogg and babies

Ni har det så fint Sofie, jag förstår verkligen att ni trivs - jag kommer Gärna snart och hälsar på igen! Massor av kramar

2010-10-15 @ 08:53:16
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0