sjuk...

Fortfaande...ja har lock för båda öronen efter över en veckka me penicillin och kortison nässpray....Förstår inte att de inte släpper..ja har ju fått åka iväg o byta penicillinsort då kåvepeninen inte alls bet och denna har ju gjort de...NOT!!! har fortfarande ont till och från i hö öra o locket vägrar släppa... får inte jobba så länge ja har de såhär..behöver ja säga att detta gör mig galen..sitter ja i bilen me barnen o de pratar me mig så hör ja dem inte de e ju fan ett handikapp detta... men som ja skrev i förra inlägget så e de värsta att de e vikarier för mig ... ja vill jobba de här e MITT jobb ja älskar detta jobb ja fått o ja vill inget hellre än att bli frisk o komma tillbaka...

Va ju orolig för att gå upp i vikt nu när ja äntligen börjat me zumba o kläder som vart för små passar igen men ja kan säga att 4 kilo har rasat av mig denna veckan o kläderna sitter änu lite bättre=)
ja har ingen matlust alls o så drack ja massa ren citron för o bli av me de onda i halsen så ja antar att magsäcken krympt ..den ska tydligen göra de av citron =).

Idag va de fitnessfestival i GBG som ja gärna följt med zumbagänget på men si de gick ju inte alls de... BITTER..... hade faktiskt varit superkul även om ja inte e ngn atlet så e zumban de roligaste i mitt liv (efter mina barn såklart) =) ja trodde väl aldrig ja skulle fastna så hårt för denna underbara dans. Men så e de o ja jag kan nog säga att ja tröttar ut folks öron me mitt tjat om zumban=) de bjjur ja på=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det ett nytt år och nu vill vi se lite nya uppdateringar för nu är du väl inte sjuk längre ;)

2012-01-08 @ 14:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0