Award




Jag har fått en award av Pillan. Nu ska jag berätta 8 saker om mig som ni troligen inte redan vet och sedan ska jag skicka iväg denna till 8 andra bloggare!

1. Jag är väldigt pladdrig när ja träffar nya människor för ja vill alltid framstå som trevlig.

2. Jag skulle helst av allt gärna ha 4-5 barn när ja e "klar" min käre hälft känner likadant=)

3. Jag ulkar när jag byter mina egna ungars blöjor hahaha...=)

4. Jag flyttade hemifrån när jag var nyss fyllda 17 och fortfarande gick i skolan

5. Jag har världens bästa jobb.

6. Jag kommer med säkerhet att skaffa mig en hund minst..INTE NU!!!

7.Jag drömmer om att få gifta mig ....

8. Innerst inne vill jag bo på en liten gård, enskilt på vischan (med massa djur) men ganska nära till stan

 

Jag ger denna award vidare till dessa 8

Maria Marina Emma Emelie Marie Jannica Fia & Therese .
Skulle gärna vilja läsa om era "hemlisar"=)

Kommentarer
Postat av: Erika

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 23:50:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0