EGO!!!!

Idag e de lite egobilder tyvärr men ja e så nöjd m va ja gjort=)


Ser ni fina pärlan=)

Idag började vi me att åka till öret o hämta hem vagnen =) Robban har länge pratat om att vi ska pierca oss igen=) ja tog ju ur min pärla i läppen för de läkte inge bra men har ju alltid velat ha en ny=) nu har ja de =)
Han ville ha en till i tungan så nu har han 2 =) så hot min man=)...ME LIKE!!!
Alice undrar hela tiden va mamma har på läppen o vill pilla men ICKE...
Åkte sen hem o
veckohandlade på willys =) e ju kul o träffa Linda o hon jobbade =)
Sen ville ja övningsköra för ja börjar teori om en vecka o ja måste få lite pepp o tycka de ska bli kul o de gör ja ju när ja får köra =) skjutsade upp henne till älvhyttan så körde R tillbaka så vi drog in till Fia m familj o kikade på nya vovvenhan e så söt lille Malte
some pics..
Malte
Bella
Karma
Snobben osså=)

Bor så underbart ute i skogen=)
Ja detta har ju varit en bra dag o de fortsatte när vi kom hem oxå =)
Robbans chef ringde idag o frågade om han kan tänka sig att åka till oxelesund o jobba där denna veckan som kommer.. hhmm.... inte kul men de får 15000 över vanlig lön=) jihu...alltså denna sommar har ju varit den bästa i mitt liv ... Alice finns m oss Vi har hittat tillbaka till varann fast de va ju ett tag sen men ändå=) sen ekonomin denna sommar....shit va pengar vi haft o har o röra osss med..går ju alltid åt men vi har ju aldrig haft de så här bra så ja älskar livet kan ja lova =)
Pengar e inte viktigt i våra liv så de handlar inte om de men de e så gött o kunna göra ALLT man vill !!!!=)
jaja nu ska ja in o sussa m mina älsklingar=)

nostalgi=) ca 9 dagar gammal min sessa

Sov gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0