Emelie o ja

Ska ha en ute kväll idag=) Nu e ni många som tänker att va ska hon ut igen.... JA DE SKA HON...
De e fan ingen som sääger jota när Robban far o flyger överallt på jobb o konserter o allt va de e... O ett av jobben han har e som en hobby för honom så säg ingenting.... Jag ska ha Alice själv hela dagen imorrn o Enda stunden ja e borta idag då sover hon allafall....

Drar m mig min Emelie  dricker ngra öl sen går vi på Woddys en sväng sen hem igen o Alice hhinner inte ens märka att mamma e borta.
De vore skillnad om jag som många andra va tvungen o sova bort hela dagen bara för ja varit ute men de gör ja ju aldrig ja går allt upp m henne imorrn bitti Robban åker ca 10 så ja har inge annat val ändå...
Nä nu ska ja fixa lite o äta innan ölhävar dags=) puss o hej....

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart att du ska kunna roa dig även fast du är mamma, Alice hade inte mått dåligt utan dig även om de så va under den vakna tiden på dygnet.. Hon har ju sin pappa! Ingen som säger att en pappa är sämre än mamma! :D Ha de så kul ikväll nu! :D

2008-07-25 @ 19:58:36
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: maria

Klart du har rätt att gå ut, du behöver inte försvara dig. Om någon tycker annat har de fel helt enkelt!

2008-07-25 @ 21:24:25
URL: http://lillaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0