list..

Hittade denna lista hos en annan mamma=)

Vad gjorde du kl 8 i morse?
 Sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? pratade i telen
Det sista du sa högt? halv tack
Vad har du druckit idag?  Vatten
Vad var det senaste du åt? Kyckling m sallad
Vad var det senaste du köpte? Kläder till Alice
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig just nu?klarblå himmel
Godaste glass-smaken? 88:an
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Sover du tungt?Ja pga vissa saker gör ja de
Drömmer du mycket? Ja väldigt mycket
Mardrömmar? ibland
Vilket ämne är roligast i skolan? SO
Trivs du med ditt jobb? Ja väldigt mkt=)
Favoritklädsel? Kjol o linne
Vad ser du om du tittar åt höger? Darlingen
Vad gör dig glad just nu? Alla mina vänner Alice såklart oxå
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: GLLLAAADDDD!!!
Favoritgodis: Choklad
klädsel just nu: Kjol o linne
Musik just nu: Motley crue finns inge annat=)
Sommarplaner 2008:  Dagsturer reser inge långt m liten bebis... ska en tur till Uppsala sen får vi se
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du nåt instrument:  Gitarr
Morgon- eller nattmänniska:  morgon
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Jaa,
Snarkar du: nje ibland
Stjärntecken: Våg som min dotter=)
Äckligaste insekten: tvestjärt...fffffyyyyy
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja de vore skojsigt=)
Anser du att du är stark? Ja de är jag
Vad gör du om du får hicka? Inget har aldrig hicka


Meningslös ja vet men de e roligt o sitta o göra såna där-...

Kommentarer
Postat av: ennie

haha. okej! jo det är bra med mig, lite trött.. men till veckan blire semester i två veckor! allt bra med dig/er också hoppas jag!?

2008-07-23 @ 23:15:00
URL: http://ennieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0