underbart

Underbart m detta väder mysigt o sitta ute o fika=) Va på picnic m massa mammor o deras barn idag vid näset=) jättekul tog dock inga bilder för de va ngt fel m min kakmera tyvärr.... fick bli på kvällen istället,
Mitt hjärta=)



Alice o Ludwig=)

Linda o Ludwig va här o fikade ikväll=) vi satt ute på gräset här ute o lekte =) va ute till 19.15 tror ja o Alice brukar ju sova 19 nästan jämt så hon va bra trött =) gick upp tvätta av henne o gav henne välling o hon slockna direkt=)lilla snuttan hon va helt slut=)
Imorrn blir de fika i frödingsparken m Lindorna o Ludde o Mirran =) ska bli superkul=)

Godingarna i sina vagnar=)

O mkt har hänt på bara ngra få dagar m Lillan hon har börjat hålla sin flaska själv. hon har idag klappat händer o hon står ju m stöd men hon släpper mer o mer nu så de dröjer nog inte innan hon står själv....=) lilla bebban min...

Ne nu ska ja kolla klart på förlossningskliniken o så grillar ja =) i min ensamhet men men ja kan nog klara av o få i mig mat fast R jobbar =) har inte ätit mat än idag så de va nog dags nu=) ha de vi hörs=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fast jag åker ju inte förrän 17. =)

2008-07-02 @ 22:05:36
URL: http://familjenlundqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är också jobbig!

www.vildaville.blogg.se

2008-07-03 @ 09:44:15
Postat av: Sussie

Hej =9 OKej men vad trevligt !!

Aa eller hur, helt sinnessjukt..Hittade det på familjeliv. Höll på o dö.. fast de skulle väl mer vara som ett "skämt"

Allt e bara bra med oss! med er ?

2008-07-03 @ 11:28:45
URL: http://mammasussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0