baka...

Ok slutet av min graviditet var ja tokig i att baka.. bullar wienerbröd pajer..allt. O faktiskt så va min paj m hallon den godaste ja någonsin ätit=) Idag ville R ha paj så vi tog nya bilen o åkte o handlade paj=) den finns ju numera färdig så vi tänkte att fine vi testar den=)
ser den inte god ut???




DET VAR DEN INTE!!!!!!!! Den va torr o seg o dålig smak... köp aldrig.... gjorde bara de idag för att ja inte orkade ställa mig o baka en egen.... men aldrig mer de blir eget i framtiden...
Träffade Sofia o Zacke på kronis =)han e alltid så go mot Alice så även idag hon blev så glad när hon såg honom=) hur ska hon klara en hel sommar utan honom=) vi måste helt enkelt åka upp o häälsa på er i sommar=)
Fick besök av kusin Jocke idag oxå han hade m sig fläskfilé m någon potatiskaka till så de blev de + kassler potatis o brunsås som ja gjort precis innan han kom=) Buffé så här en söndag de va lite lyxigt=) hehe
R e ute o går m A i vagnen hon e ssssååååå trött men ska INTE sova sånt e tydligen för veklingar=)hehehe... ok lite bilder från idag kommer här.
klappar sin kisse=)
gott m vatten dock fel lag på flaskan=)
Farbror Jerry som köpt den=)
Hmmm..va har man en sån till?=)

Dagens låt; Run to the hills : Iron Maiden.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Äntligen en låt som jag har koll på och som är BRA! =)

Håller på och fixar bilderna till min sida nu. Kolla sen!

2008-06-15 @ 19:35:54
URL: http://familjenlundqvist.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kul med en till mamma blogg ;)



tack för tipset ang pajen ;)

bättre göra själv går ju så snabbt så ;)





ha det finast mvh J

2008-06-16 @ 19:48:22
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0