gjort de igen...

Har ännu en gång hyrt en apkass film.... fy säger ja.. Sweany Todd heter den...
Alltså de kommer ut så mkt skit just nnu o alla Wallander filmer o alla Beck filmer har vi sett....
Efter 9 månader utan alkohol så blev de mkt filmhyrning=)
Har sett allt som ja tycker e värt o se... om ngn av alla läsare har tips på bra filmer SNÄLLA skicka titlarna i kommentarer. ni behöver ju inte ens lämna ert namn...


De finns alltså mammor som gnäller på detta...
Uppe på nätterna m bebben,
Diska,
Tvätta,
Städa,
Ha mens,
Sminka sig,
Sköta om bebben.

Men hallå be din lata f*n till karl om hjälp då...
För de första behöver man inte ta alla vakennätter själv... R klarar av o hjälpa mig trots att han har ett jobb.
Skit i disken o tvätten tills han gör de.....
Tyvärr får vi kvinnor leva m mens..... de bevisar ju att vi e friska=)
O sminka sig HALLÅ....Skit i de då.....

Ne såna där människor verkar inte förstå att man inte behöver sminka sig o greja hela tiden..
R kom förresten precis från tvättstugan nu efter att ha tvättat..
Tyvärr hatar min karl att laga mat så ska han bjuda på mat så blirre snabbmat=) men de kvittar ja lagar gärna mat=)

Nej ja får nog ändå konstatera att min R e bäst=)mohahahaha.....
Ne skoja de finns säkert massa bra karlar därute.. men ja kan ju inte påstå att många av mina vänner har bra män...
Tyvärr.. ne nu blirre plocka i Alices rum vi ska ju få till ett mysigt eget rum till henne så hon kan flytta in i de snart=)



min min min min min min=) älskade bebban=)
sovgott alla glada

Kommentarer
Postat av: Natta

Ja, min karl e faktiskt helt okej han me ;) Du, du har inte skickat Kims nummer än...

2008-06-21 @ 23:10:33
URL: http://nathalie1986.blogg.se/
Postat av: maria

Nej, jag trodde ju att den filmen skulle vara bra. Älskar Johnny Depp ;)

2008-06-22 @ 08:05:13
URL: http://lillaviggo.blogg.se/
Postat av: Anna

Men hallå? Emil är ju bäst av alla i hela världen.. Haha..

2008-06-22 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0