Grilla=)

De va en tjej som hade skrivit i sin blogg att de e så jobbigt o komma på en rubrik varje dag....ja de kan ja verkligen hålla m om=)Idag skulle vi åka till Moster men de va dåligt väder så vi gjorde inte de.. Robban skulle åka o kolla på en ny bil  men så blev de inte så vi kom inte längre än till min far=) e ju inte där så ofta så de va trevligt=) Alice va på superhumör trots att hon va trött..=)


Spenderade hela eftermiddan hos pappsen=)  De går ju knappt ngra bussar på helgerna o eftersom vi inte har besiktat om bilen så blirre lokaltrafik=) men de går lika bra de för Alice somnar oftast i vagnen då om hon e trött =)
Åkte som sagt hem rätt sent så vi gick av i stan o gick till kronis Måste ju äta oxå så de fick bli som vanligt GRILLAT=) e ju så gott.. idag blev de rostbiff marinerad i chili=) men vi hade aldrig ätit de så vi slängde på karré oxå som vi vet e gott om inte rostisen hade smakat bra=)


Såg så gott ut så ja delar m mig=) däremot va inte rostbiffen ngt vidare god.....Brukar göra  Kyckling m chilimarinad o de e sssssååååå gott,.men men de sak väl inte alltid va perfekt=)mätta blev vi =)
Badade Alice o nattade nyss henne hon va så trött så hon orkade inte ens gnälla när ja lagt henne o gick ut=) snuttan hon har endast sovit 45 minuter på HELA dagen.... värmen tror ja=) Sitter här nu en sväng o Robban sitter 
breve o sover =) han e oxå bra trött-....
ska ju upp o jobba han imorgon..6-12 bara så sen blirre familjedag=) måste ju göra ngt kul ihop ngn gång oxå de e faktiskt inte ofta vi gör ngt tillsammans sådär. ja e ofta på mitt håll o han på sitt...men men .
Ni som inte hört Hallelujah. Av Leonard cohen LYSSNA NJUT... ja o Alice ääälllssskkkkaaarrr den helt underbar låt...
hon gillar iofs de mesta ja tycker e bra=) hon fick ju höra de i magen o kände väl redan då att de va ngt mamma gillar så de tycker hon oxå om=) smart flicka=) Funderar på om vi ska ta en tur till öret imorgon måste ju in m vagnen igen.... den e ju helt skit... fan köper man en ny vaagn ska den väl inte ge sig m gångjärn o skit efter 4 månader.... jäv*a ski*vagn.... sånt här gör mig vansinnig....hade ju en begangad emmaljunga först när hon va liten o de va fan aldrig ngra problem m den...de ska va emmaljunga..!!!! ne nu ska j ut o njuta av kvällen de e ssåå varmt o gött  tar m mig nyaste vi föräldrar ut på balkongen o läser=) UNDERBART=) ha de bra alla ni som läser=)för ni e en hel massa=) TREVLIGT TYCKER JAG=)






från bilden längst upp e detta som en liten serie=)
Först satt hon o kolla läget sen tippade hon över sen tog hon sig upp sen blev de full fart mot mamma i fåtöljen=) Söta goa lilla fisen=)
O den som undrar varför hon kallas Fisen e de ngt som min pappa kallade mig o sen har alltid min moster sagt fisen till mig de rimmar ju bra på Sofie. NOT!!! men men =)
Sen blev Fisen gravid då blev de att vi kallade magen för Lillfisen för vi visste ju inte könet på bebben innan hon kom ut=) Tycker på ettt sätt att de e så fel o kolla könet på UL samtidigt som ja e så nyfiken så hade de frågat oss hade ja nog sagt ja =) men vill nog inte veta innerst inne va de e som ligger där=) man kan aldrig säga i förväg ändå va ett barn ska heta även iom man vet att de e en flicka tex. Våran skulle heta IDA men så kom hon ut o inte f'n va de en IDA så de va bara o glömma de namnet o tänka om=) ne nu ska ja bege mig ha de kramar

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHA, vilken goding.. situps framför tvn :P

2008-06-08 @ 16:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0