gungeligung=)

Vi gick till parken o gungade på eftermiddagen idag=) Alice vägrade sova så de va lika bra o hitta på ngt. de enda hon gör e o gnäller o ja förstår inte va som e fel...man känner sig ssåååå hjälplös...=( nu sover hon gott=) Vi sitter o letar bil vi ska köpa=) förhoppningsvis imorgon=)  Ja o Alice ska åka upp till moster Lala m familj imorgon=) tänkte få lite avlastning faktiskt... de e ju inte många som kan ha henne om inte ja o Robban finns nära men mormor går allafall som tur e så man får lite hjälp ibland.. måste bättre på min bränna hehehe.....Nej här kommer lite photos från dagen sen ska ja se filmen som e på 3an den e sssåååå jävla bra har ja för mig=) sov gott puss kram alla trogna läsare=)





Kommentarer
Postat av: Sofia

Känner igen det där med gnället. Hon är ju i den åldern nu.Känns som min Alice inte gjort annat än gnällt sen hon var ca 8 mån...suck

Nä nu ska vi till stan och shoppa loss åt gubben! =) ÄNTLIGEN ska han få nya kläder. Kramelikram

2008-06-07 @ 10:00:10
URL: http://familjenlundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja självklart jag har en blogg.;D ser att du oxå har de. :D

2008-06-07 @ 17:59:27
Postat av: emma

det var kusin emma som skrev glömde skriva de ;D kramis

2008-06-07 @ 18:00:19
URL: http://emmathunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0