hittat kul=)

Tio första:
Första bästa kompis: Patrik
Första bil: Som vi köpt ihop volvo 850
Första kärlek: Paddy
Första husdjur: Kaniner
Första semester: Grekland
Första jobb: Telefonförsäljare...
Första köpta skiva: Elton John =)
Första riktiga kyss: Christoffer
Första piercing: Bröstvårtan

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Sprit
Sista bilfärd: idag m Fia till Jysk
Sista filmen du såg: SATC
Sista bubbelbadet: Oj för långt borta...
Sista spelade cd: Pantera
Sista gången du grät: Idag
Sista måltiden: Kl 17 m Alice

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Ja
Blivit arresterad?Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? ja
Fått ditt hjärta krossat? nje
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Aldrig
Haft ett one night stand? nej
Busringt till nån? har väl hänt...

Sju saker du har på dig:
Trosor
Bh
Leggings
Tröja
Tofs i håret
Mascara
Puder

Fyra personer du kan berätta allt för:
Robban
Alice
Ngra kompisar

Tre val:

Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chocklad

Två saker att göra innan du dör:
Skaffa fler barn=)
Ta körkort


En sak du ångrar:
Finns massor......


Kommentarer
Postat av: Kim

Nej jag vet. Det händer alla föräldrar! Men man känner sig ändå inte som världens bästa mamma precis efter att något sådant hänt, även om det bara var en olyckshändelse.



Förresten så håller jag med dig om hysterin kring att man måste gå ner allt direkt efter graviditeten. Min sambo är sådan. Jag har inte gått ner allt efter min graviditet och nu efter 1år tjatar sambon på mig att jag inte får äta godis osv och att jag måste motionera mer. SUCK

2008-06-30 @ 21:31:34
URL: http://mammamuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0