Mysdag=)

image65
Myspys hade vi ikväll ja o Fisen=) hon e sssååååå go=) hon somnade själv 2 ggr idag oxå=) efter lite skrik sådär 5 minuter men 5 min va e de lixom... hon e så duktig min sessa=)
Hade Caroline här på fika ikväll =) jättetrevligt eller fika va de väl inte vi drack kaffe o käka mackor m stekt ägg på=) hoppas inte på ett nytt gallstensanfall för ägg e tydligen inte bra om man har gallsten=) hehehe...men de e ju ssssåååå gott..=) Alltid kul o ha carro här man tjatar massa massa skit sen finns de ju saker man inte vill berätta för ngn egentligen o allt sånt vet carro för där e man säker på att de stannar kvar..
Hon e ju fadder till Alice o hon hade inte fått sin fadderpresent som vi  köpt i form av ett 6 månaderskort=)
Hon såg jätteglad ut o de tror ja hon blev=) Imorgon ska vi åka o bada m en massa folk o deras barn=) ska bli supermysigt=) inviga nya bikinin=) hehe... siktar inte på beach 2008 men ja har fått en alice o skiter faktiskt i hur ja ser ut Robban älskar mig o Alice älskar sin mamma så de får va som de e =)
image66

(( kolla in min fina kisse i sofan bakom mig))
Alice har lärt sig att sätta sig rakt i ryggen nu när hon kryper omring min lilla goding=) Kom på förrut att när Alice va typ 3 veckor va hon  jättestadig redan.... Hon va inte bebis länge hon inte........ Min Lilla tösabit.... men vill hon bli stor fort så får hon väl de.... lite tråkigt bara att hon inte ville va pytte o ligga i famnen o mysa nåe särskilt länge....
Gammal bild=) första kvällen hemma =)

image67

Sov gott era monster vi hörs o ses =) puss kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nä inte mina hundar men hoppas på en valp efter ngn av dom. =)
Du vi måste komma igång och träna nu!!!! Promenader!!! Snälla!!!!???
Vart är det ni ska bada imorgon? Gud så skoj!

2008-06-04 @ 14:13:17
Postat av: Anonym

Hej! Klart jag minns dig! Kul att du var inne på min sida. Grattis till lilla Alice! Gud va mycket som händer på kort tid. Jo, jag bor i Norge nu, i Halden, som ligger grannstad med Strömstad, så det är ganska nära hem till Sverige. Fick tag mig i en norsk gutt så stannar nog där ett tag.. =) Jobbar på ett läkemedelsföretag där. kram Elin

2008-06-04 @ 19:46:14
URL: http://whitegold.blogg.se
Postat av: Fian

HEEEJ SNUTTISAR!!!
så himla fina bilder varje dag! jäkla unge till o växa så.. hrm..!!!
Jag hör av mig typ på fredag eller liknande för en sluring kaffe och tjuvnyp i unge! PUSS

2008-06-05 @ 00:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0