ohh,My,,

Ojojoj... blev lite för mkt alkohol igår=) hehe..men ja har inte spytt än hahah...sålänge ja slipper de så e ja nöjd de räckte m de 9 månaderna hon låg i magen o ja spydde varje dag...
Svinkul på festen vi sjöng singstar=) ja vann över E alla fall...A vann över mig=) jaja bara man vinner en gång=) gick till pappa en sväng o kalasade m han=) de va oxå kul=) sen  blev de Woodys där E ganska tidigt övergav mig ... tror ja sen e de svart resten av kvällen... o de e inte likt mig o bli så packad ja brukar alltid veta mina begränsningar... detta skriver ja inte för o va häftig på ngt sätt för ja tycker de e otäckt att  de blev såhär-....

Ikväll ska vi allafall på Bio ett gäng tjejor =) SEX AND THE CITY...=) jihu....ME LIKE=)
Tänkte gå ut o käka innan filmen ,,,får se om de går o äta ngt idag för ja mår allt lite illa......

Ne nu ska ja duscha av mig detta ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0