Onsdagen

Består av en bilsälj o sen iväg o fika m Sofia o Alice=) åh va kul=) känns ju som man aldrig träffar de där oa mammorna från öppna längre pga de e stängt under sommaren..men ngra av dem vill ja allt träffa fast de e sommar=)
har faktiskt inte fotat ngt idag=( eller jo de har ja men inga roliga kort.. får bli gammla som vanligt=)

inte så länge sen=)äta dosan=)

Dagen har inte varit så rolig idag ja har varit trött o haft huvudvärk större delen av dagen....
Inte kul men men de går över... på Lörda blirre fest=) ska bli kul de va ett bra tag sen nu. R ska till oxölesund m sitt jobb fre-lör så ja förtlänar ju lite egentid ja me=)

o jag har ju bett er som läser att bara lämna en kommentar efter er... lite dåligt av de som e inne att inte ens kunna säga hej... de va typ 7 som kommenterade när ja skrivit de o typ 187 som läst.....
Inte för att de står ngt hemligt men ja vet att de finns ngra som inte gillar mig för fem öre som e inne varför bryr ni er egentligen de undrar jag... som sagt de står inge hemligt men man börjar fundera varför de vill veta va som händer i mitt liv...

Imorrn blirre Karlstad o Shopping=)tänkte väl vi skulle äta ute imorrn men vi gjorde de idag istället =)mmmm.....
Puss o kram hele dan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sofia : ) jag brukar vara inne o läsa, så bäst jag lämnar ett avtryck! står hon har blivit lilla alice, lite annat än när jag såg henne helt nyfödd :) /Madde Berggren

2008-06-24 @ 21:26:56
Postat av: Anonym

ska såklart stå sofie ;)

2008-06-24 @ 21:27:29
Postat av: sofie

hheejjj madde=) va kul att du kikar in=) ja du har ju inte sett henne sen hon va 1 dag bara ju=)inte ens en hel dag=)hahaha...allt bra kramar

2008-06-24 @ 21:43:31
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag brukar vara här och kolla men lämnar sällan kommentarer.



När jag skrev ett sånt inlägg för ett tag sedan var det 5 som svarade, tyvärr kan inte jag lägga in räknare i min blogg så jag har ingen aning om hur många som brukar vara inne :-(.

2008-06-24 @ 22:13:31
URL: http://marinasblogg.wesstrom.se
Postat av: tobbe

hehe saaaaa ette

2008-06-25 @ 08:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0