Öppna o Öret.

Började dagen m att gå ner till öppna som vanligt=) Tog m Linda  oLudde idag=)


Alice har ju rest sig i sängen ett tag men inge mer.. Idag såg hon hur Ludde gjorde o gjorde samma sak=) hon tar efter direkt hon ser ngt nytt=) hahaha... så söt
Alice o Ludwig

Promenerade hem för o köka lite innan vi skulle till babyproffsen ja o Maria o barnen=)
Alice somnade i sin vagn på väg hem

Hon fick sova klart i trapphuset=) ja gick bara upp slängde i mig mat sen åkte vi=)
O jag hade dörren öppen o bor en trappa upp så ni inte tror ja lämna henne där=)
Maria o Viggo kom o hämta oss
Viggo=)så söt

Kom in till "babyproffsen "som de kallar sig o blev så illa bemötta hon talade om för mig att de minsann inte va ngt fel på denna vagn i princip,,,
Nej sa jag inte nu nej...men de e olika från dag till dag ibland då går de inte att svänga över handtaget alls o för att fälla ihop min vagn så måste man svänga över handtaget...
Maria stöttade rejält o drog upp principen m reseersättning=) hahahaha... fan va sur kärringen blev då skulle hon plötsligt behålla vagnen men ja skulle inte få ngn lånevagn för de va ju inge fel på min vagn...men va fan åker man 10 min tor för o lämna in en vagn som inte e fel på nej så roligt e de inte,..... jävla dåligt bemötande... skulle ju fan skicka ett brev till högsta hönset egentligen... När man väl e där för o köpa en vagn då blir man så bra bemött så.... men då ska man ju betala o inte klaga de måste va de som e fel.... ne får nog ta m min kära far så de blir lite liv i luckan=)hahaha,... fy fan va de skulle få höra... de ska krävas ngn gammal för att man ska bli tagen på allvar... att man har barn de spelar tydligen ingen roll man e ändå en barnunge i deras ögon.....
tack Maria för skjuts o lite hjälp därinne=) ja blir själv så arg så ja blir helt stum vet inte va ja ska säga.....
JAG HAR BOKAT UPPSKRIVNING=) i Augusti=)hoppashoppashoppas ja klarar de=) plugga som svinet hela robbans semester=) då ska de fan gå=)
Ne nu ska ja glo på TV Alice sover o R jobbar så ja har lugna gatan=) ha de gött folket



Min fina blomma på balkongen
mikrodalia

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Grattis du vann bloggdesignen hos mig :) Skicka ett mail till mig på [email protected] med bild och vad bloggnamnet är :)

2008-06-16 @ 23:08:28
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Gör det :) Kolla också min andra tävling :)

2008-06-16 @ 23:20:45
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja det är klart :) det är bar designen som ändras :)

2008-06-16 @ 23:26:48
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0