idag........

Väckte Fisen sin mamma klockan 7... gick upp slog på kaffe klädde på mig o skulle gå in till henne typ 4 minuter över 7 då hade hon somnat om......seriöst... kunde väl lika gärna gått upp då....lite trött e ja...=)men men va gör väl de om hundra år..
Idag ska vi träffa Linda o Miranda som vanligt=) gå ner till öppna o ha de mysigt=)
Har ju ingen bil längre mamma ville ju såklart ha tillbaka sin o Robban har ännu inte lyckats fixa våran=(... Har inte riktigt haft tid i helgen tyvär. får se när vi får hjälp nästa gången=)

Fredagen hade vi besök av Sofia me familj ju o då hjälpte Börje till en stund=) TACK FÖR DE=)
Nä nu lär ja  ju göra mig i ordning när hon ändå sover än... ha de så hörs vi.. ska fösöka fota lite idag o lägga ut här sen=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

okey =) ja jag ska kolla jobbar på tisdag när va de du skulle ha dom ?? Ja de va Såååå bra jätte rolig.. kram

2008-10-13 @ 09:27:05
URL: http://yojjsan.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Jao det stämmer, Han är far till mina syskon å har varit gift med mamma i 10år, fast dem skilde sig i våras som du kanske förstår. Hhaa, pratar om mig, vad sägs det då? :) När jag tänker efter visste jag ju att du bodde där, jag va själv å kollade på lägenheten i dörren mitt i mot. Men jag va ute efter nått annat så det blev inget. Ha en töppen dag!

2008-10-13 @ 13:47:08
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0