inga svar..

Fått ett svar på mitt massms om ME&I partyt imorrn så ja antar att folk inte vill komma.... synd...
Fy va vi har packat... skönt som f*n massa skit borta-... Fick åka förbi Maria o hämta typ 10 lådor så nu e nästan 25 lådor fulla=) då e skiten borta snart=) kommer inte ha mer än 3 tallrikar o 3 glas o så om ngn vecka=) orka hålla på o packa o städa allt i sista sekund....Ne om ja plockar ur alla skåp i köket o städa dem noga så har ja faktiskt de värsta o tråkigaste klart när de ska flyttas=) fy va bra de känns...ska till Samira o spå mig imorrn=) spännande o se va hon har o säga=) ne nu sak ja kika på min hemgjorda pizza om dene  klar ja e vrålhungrig glömde bort att äta när vi packa=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Duktiga ni är med packandet!!! =)



Men du... Du skrev ju att man skulle svara senast 15 imorgon. ;) Så det är säkert många som väntar... Jag TROR att jag kan komma. Men är inte HELT säker än. Men jag hör av mig i god tid imorgon. =)



Åååhhh va roligt att spå dig... Jag vill ju med... Men törs inte ensam juh.. =(

2009-04-05 @ 20:40:08
Postat av: till Sofia

ja visserligen gjorde ja ju de hehehe... hörs imorrn då=) hoppas du kan=)

2009-04-05 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0