välkommen till världens tråkigaste paradis=)

Upp bland molnen iväg mot himmelen o där så visa han mig ett underverk som ingen annan sett..ja där stod pärleporten så stor o elegant där stod sankte per o han prata me en tant=)

Thomas ja saknar dig=(..... ditt sätt din buss din humor din förståelse din sång röst=)hehe....älskar ju att sjunga ihop me dig=)
Emelie dig får vi ju hem snart=) Men vi får nog ta en dagstur ner till götet i sommar o hälsa på Thomas..=)

Nä nu ksa ja byta om vi ska på utvecklingssamtal på dagis idag=) Känns som de gick lite för fort här... redan samtal ang min sessa=) Bebbe har lagt sig o sparkar mitt på magen..gör inte just ngt ont inte..nej ja lovar=) o Linda o Familjen grattis till er =)
Ses sen=)

Kommentarer
Postat av: emelie

jaa en tripp måste vi ju bara ta =) Kan ju åka ner över en dag bara lixom... Japp, nu är det (tyvärr) inte många dagar kvar här tills man är back in hell.. Usch jag vill inte hem... Fast det ska bli härligt och träffa er igen =) Skulle vilja ta med mig mina underbara och flytta hit =) men det kan ju bli lite problematiskt...!

2009-04-29 @ 16:51:47
URL: http://emeliepalmevik.blogg.se/
Postat av: Thomas

Haha varje gång jag hör den låten tänker jag på dig:) undrar varför:) ja det är klart du ska komma ner hit och hälsa på:)

2009-04-29 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0